Aquest curs hem incorporat un mòdul nou. Com ja intuireu això ha suposat molta feina de planificació, organització i execució de les idees que, com sempre, semblen més senzilles al cap i acostumen a ser més complexes quan es posen en marxa.

Per sort, la il·lusió ens ha acompanyat en tot moment i també un grup de famílies que s’han ofert contínuament per tal que tot estigués enllestit pel primer dia. No podem oblidar-nos d’alguns voluntaris i voluntàries que també s’han apropat a oferir la seva ajuda i dels acompanyants del menjador, personal de suport, personal de serveis de l’escola que han regalat el seu temps i la seva voluntat… Gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració!!!!

Les mestres també han regalat hores fent visites a l’IKEA, al LM, als Gardens Centers i també esperant als transportistes, muntadors i tot tipus de personal que s’ha requerit. S’han carregat mobles, s’han muntat i desmuntat, s’han fet un milió de trucades i tantes i tantes coses que són molt difícils d’explicar!

També hem comptat, com el curs anterior, amb la Paola Soggia que, amb la seva mirada, sempre ens fa incrementar la qualitat dels ambients. Moltes gràcies Paola!!!

Però l’emoció ha estat una constant al llarg d’aquests dies i, fins i tot, els petits detalls transmeten aquesta vibració tan intensa. I així és com vam deixar l’escola a l’espera dels infants…