Ja fa uns dies que tenim ampolles d’aigua buides corrent per l’escola. La proposta, impulsada per les famílies, ha estat transformar aquestes ampolles en decoracions pel Nadal. Amb la col·laboració dels infants, de les famílies i d’altres membres de la comunitat educativa, hem anat omplint aquestes ampolles amb papers de seda diversos.

Les famílies han acabat d’omplir aquestes ampolles amb altres detalls com estrelles fetes amb pals de gelat i garlandes construïdes amb elements naturals; finalment, a l’inici d’aquesta setmana, les van penjar totes al pati de l’escola omplint-lo de vida i color.

Encara tenim algunes ampolles i alguns racons més per decorar, així que en farem unes quantes més per acabar de deixar la nostra escola preparada per donar la benvinguda al Nadal.

Gràcies a tots i totes per fer de l’escola un espai tant acollidor i preciós!!!