“A través de la natura recuperem un sentit profund de la nostra pertinença a la Terra, de l’amplitud del món que ocupem”
Cada dilluns, amb l’ajuda del Cesc, pare de la Tigist i del Jonan, al jardinent proposem cuidar, mantenir, regar, plantar, netejar les plantes i el terra.
És un lloc de trobada dels infants de l’escola on es creen noves relacions i cuiden el seu entorn més proper.
La proposta inicial, que va encetar aquests dilluns de cura i recuperació de les nostres plantes, va ser la creació de testos amb ampolles d’aigua .
Uns testos que els infants van preparar amb entusiasme per a plantar:
Primer barrejaven la terra en les proporcions adequades per crear una terra fèrtil.
Després escollien la planta que més els agradava i la posaven al seu nou test.
Per últim, triaven el lloc de la nova planta.
Cada dilluns les reguem, les omplim de terra, les mimem i creixen ben boniques.
«Els infants es senten atrets per la natura i, en el seu contacte, es desenvolupen de manera més saludable en tots els aspectes: físic, emocional, mental i social».
Per aquest motiu la nostra escola, dia a dia, és i serà una escola més verda.










Que bonic que del ciment d’aquesta escola, sortin plantes i naturalessa per a tot arreu.
Gràcies Cesc, Desiree i a tots els que feu que el verd entri a la nostre escola
«Verde que te quiero verde»
gràcies Sandra! estem gaudint tant d’aquest dilluns…que l’escola s’ompli de verd..