Aquest darrer divendres hi havia una proposta d’activitat que era muntar un compostador.
Des del projecte d’Agenda21 ens van portar, ja fa uns quants dies, les peces per muntar aquest compostador.
Per fer-ho ens van venir a ajudar tres pares. Amb la seva participació, la d’una mestra i la d’alguns infants que es van engrescar, ho vam poder fer tot en aquella estoneta.
Vam treure l’embalatge
vam treure les peces
ho vam anar muntant
i vam decidir on col·locar-ho.
Vam pensar que un bon lloc era a tocar de la tanca que llinda amb els jardins de la masia veïna. Així que vam fer espai i vam col·locar aquests quatre mòduls del compostador.
Aprofitant això, els pares van arreglar el compostador que ja teníem, vam fer una mica de neteja llençant tests i plàstics que hi havia per allí i vam endreçar l’espai.
També vam aprofitar, com fem cada dia, per llençar i remenar les restes orgàniques dels ambients i del menjador.
Un cop estava tot muntat vam pensar que, ja que hem hagut de treure els bancals que teníem destinats a l’hort i, de moment no necessitem compostar tant, potser podem fer servir aquests nous mòduls com a jardineres o per començar a engegar de nou l’hort al jardinet. Ja ho pensarem bé…
Quan ja era l’hora de tornar cap els ambients, aquests pares van preparar la mànega que tenim guardada per regar el jardinet i, mentre fèiem el comiat als ambients, es van dedicar a regar-lo, concretament, a regar les plantes noves que s’havien plantat no fa gaires dies en una jornada de famílies.
El temps ens va passar volant i vam gaudir molt fent aquesta activitat!
Gràcies als pares que vau venir!







q guay aquesta activitat!!!!! és de l’ agenda21???
petonsssss
Ei bonica!!Merci pel comentari!
Els compostadors ens han arribat via Agenda21…Estem «redissenyant» el Jardinet i tot el tema de l’hort. Hi ha idees molt xules, ja ho veuràs quan et passis per l’escola!
Una abraçada!
Gràcies susana i a tots els pares colaboradors!!!el jardinet està quedant preciós…..els nens i les nenes tenen més espai i és molt chulu veure com redescobreixen i conquistant aquest petit «nou» espai….jo estic sortint a les tardes a fer el taller de música al jardinet i estem gaudint molt….ara aprofitem la plantada que heu fet i els hi catarem a les noves plantetes !!! 😉